„Všechny dobré rady jsou již v knihách napsány. Nyní ještě zbývá je uskutečnit.“ Pascal (1623 - 1662)
 


Assessment

Klíčem k úspěchu společností je kvalita jejich zaměstnanců. Jedním z nejdůležitějších předpokladů a priorit společnosti je proto vybrat správné spolupracovníky.

Trénink

V průběhu našich seminářů si účastníci osvojí nejdůležitější koncepty a praktické dovednosti související s vedením lidí a rozvojem jejich výkonnosti.

Rozvoj managementu

Kvalita managementu na všech úrovních je klíčovým faktorem úspěchu všech společností. Nabízíme Vám způsoby jeho rozvoje a zvyšování efektivnosti.

Program pro manažery všech úrovní řízení, projektové manažery a vedoucí týmů zaměřený na osvojení nejdůležitějších principů a dovedností pro efektivní řízení změn v organizaci.

Hlavní koncepty a praktické dovednosti:

  • Strategické myšlení a jeho význam
  • Psychologie řízení změny
  • Přizpůsobení se změnám
  • Nejčastější překážky a chyby při řízení změn
  • Hlavní kroky v procesu řízení změny
    • Vyvolání vědomí naléhavosti změnu uskutečnit
    • Sestavení koalice schopné změny prosadit
    • Důležitost přitažlivé vize a jak ji formulovat
    • Cíle, priority a hlavní strategie
    • Zapojení a motivace spolupracovníků uvnitř i vně organizace
    • Strategie rychlých vítězství
    • Využití výsledků a podpora dalších změn
    • Zakotvení nových přístupů do firemní kultury
  • Procesně projektové řízení procesu změny

Chci vědět více...